Härliga tider

Det är inte förrän nu jag insett att jag verkligen är arton. Kanske beror det på min första utekväll på Bongo i fredags. (Och vilken kväll sedan!) Längtar redan till nästa gång. Fredag alltså. I lördags kom morm och morf från Västervik och hälsade på. Och firade mig. Riktigt, riktigt trevligt, såklart. Och. Sedan for jag och pappa iväg och köpte en kamera till mig. Hurra! Nu återstår bara en sak. Jag ska lära mig att hantera den.
Imorgon är det körprov som gäller. Inte körprov, som när man kör bil, utan körprov. Det känns faktiskt ganska så bra, trots min hesa, förkylda röst och det faktum att basarna inte varit med på en enda övning.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0