Hurra!

Idag har min kära syster fyllt år. Hela tolv sådana. Detta har vi firat med ostkaka i massor. Gott är vad det är.
Och nu har jag varit på väg att gå och lägga mig i evigheter, men har inte riktigt lyckats. Och någon nytta, det gör jag inte heller. Men snart, snart kommer jag att falla ihop, och då finns väl inget annat att göra än att just gå och lägga sig.
Nu har jag i alla fall bestämt klädsel till fredagens kalas. Eller, jag har bestämt vad jag ska försöka föreställa. Kläderna får jag fixa imorgon. Förhoppningsvis lyckas någon fota och föreviga denna kväll som förhoppningsvis blir oförglömlig.


Kommentarer
Postat av: Gabbi

hey babe! :D

2008-10-26 @ 21:25:31
URL: http://gabbiwickstrom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0