Äh.

Mitt förhållade till måndagar är inte så trevligt nuförtiden. Jag ogillar dem ganska starkt. Har ändå klarat denna dag ganska bra. Har äntligen kommit igång med mitt projektarbete. Eller, jag har bokat böcker som jag tänker använda. Så, en bit på vägen, det är jag.
På fredag ska jag på utklädningsfest. Jag har laddat sedan jag fick reda på detta (det måste ha varit mer än en månad sedan), men har fortfarande inte kommit på vad jag ska klä ut mig till. Jag har nog gått igenom det mesta, men jag har ännu inte kommit på något som liksom fastnat. Så, det kan i princip sluta hur som helst. Men, det är väl så det ska vara, antar jag. Nej, nu ska det sovas. För att, imorgon väntar massor av roligheter. Inte. Buäää. Lovet nästa vecka kommer ganska lägligt. Om inte helt perfekt. Imorgon vill jag vakna till solsken och hotellfrukost. På något sätt känns det inte möjligt. Äh. Godnatt.
 


 


                                             


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0