Ni trodde man kunde svika kärlek

Söndagar är ju sådär härligt slappa. I alla fall när man undviker att tänka på allt som man verkligen borde göra. Då blir allt himlans lätt. Det ska jag nog fortsätta med. Hitills denna dag har jag läst gamla tidningar, varit och handlat och verkligen gjort... ingenting. 
Nu strömmar Håkan Hellströms ljuva stämma i öronen. Eller ljuv var väl lite att ta i. Men musiken. Mums. Har en känsla av att jag unvikit något underbart. Nej, nu ska jag fortsätta med att göra ingenting. Och skriva ett vettigt CV. Vore bra att ha ett jobb i sommar. Inte bara bra. Till och med ett måste. Usch, vad måsten är jobbiga.
Förresten så hade jag och Malin vår första spelning igår.  Det gick väldigt bra. Men stundvis blev det också lite fel. Men det hör nog till. "En doft av fiol". Haha, ja. Kul var det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0