Inte nog med att det är långfredag...

...nej, idag har även min kära mamma fyllt år! Eller rättare sagt, hon fyller år idag. Dagen är ju ännu inte slut. Men snart så bär det av till sängen ändå. Är fortfarande lite trött från gårdagen då vi hade överaskningsfest för mamma. Var dock bara med i början, men det räckte mycket väl. Att man kan vara så nervös inför en fest är nästan obegripligt. Okej, där överdrev jag något. Men ärligt talat vågar jag knappt tänkta på hur jag skulle reagera om jag kom hem efter skolan och blivit välkomnad av massor med folk och sång. Nog om det. Mamma blev väldigt överraskad och glad. Kul!
Imorgon bär det av till Saltärna, som nog måste vara ett av de finaste ställen jag satt min fot på. Känner mig dock lite hängig. Hoppas inte att jag drabbats av något förkylningsvirus. När det är lov och allt.
Nej, nu ska jag lägga mig och läsa. Precis sådant man ska ägna sin tid åt på loven. Godnatt. Och åter igen: GRATTIS MAMMA! Du är bäst, glöm aldrig det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0