Don't want you to wake up

image78

Kan inte förstå vart tiden tar vägen. Bara tre skolveckor kvar till påsklovet. Och sportlovet tog ju precis slut. Känns det som. Nej, tiden har aldrig varit min vän. Fast, visst. Påsklov ska ju bli väldans skönt. Men innan dess ska det hinnas med ungefär två prov i veckan. Men, det ska nog gå fint.
Helgen har varit mycket, mycket skön. Har mestadels spenderat den med min vän Malin. Fotografen Malin, som fotat bilden ovan. Hon är bra hon, Malin. Utan henne vore jag som kaffe utan mjölk. Faktiskt. Och det är inte alls gott.

Kommentarer
Postat av: Malin

Om jag inte hade dig vore jag som kaffe (kaffe med eller utan mjölk, bestäm själv), men i vilket fall som helst, inget vidare! :)

2008-03-06 @ 19:55:25
Postat av: Chantal & Fido

Hej Emma! Kul att du bloggar! Fin bild din kompis har tagit!

2008-03-06 @ 20:07:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0