Gömmer mig från solskenet

Här sitter jag, inomhus, och kollar på ett visst partis heta diskussioner på tv. Jag orkar verkligen inte gå ut. Det är nog ganska mycket jag inte orkar idag, eftersom jag inte sov så värst mycket inatt  Kanske berodde mitt pigga jag på att jag sov bort nästan hela min söndag. Kanske. Så idag har jag gått runt med mina rosa solbrillor och sett väldigt frän ut (eller inte).
Helgen var ialla fall allt annat än tråkig. Jag har träffat en hop med vänner, grillat och badat i massor. Tänk, att nu är det verkligen sommar. På riktigt. Idag började till och med sommarlovsmorgon. Nu är det bara sommarlov som fattas. Och på torsdag. Då ska det firas!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0