Adjöss

Nu är de tre veckorna på Brunstorp över. Och nu börjar det så kallade "riktiga sommarlovet". Detta borde kännas jättespännande och visst, det gör det väl lite grann, men saken är den att jag redan nu saknar att vara på Brunstorp och leka. För andra året i rad gjorde jag detta. Och kanske är jag tillbaka nästa år, vem vet.
Igår, sista dagen, hade vi en stor skattjakt som jag och Emma  planerat. Stationer som klädstafett, chokladätning och säckhoppning var sådant som stod på schemat. Det hela blev ganska lyckat, om jag nu får säga det själv, och skattjakten avslutades just med en skatt, som bestod av godis. I massor. Och bussresan hem. Den var riktigt sorglig. Den blev farväl av barnen med både kramar och pussar, och sedan vinkade jag av dem, precis som på film, och insåg att nu, nu är det ju faktiskt sommarlov. På riktigt.

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag håller med, de känns redan tomt utan dig och Brunstorp ,(

2008-07-06 @ 12:02:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0