Across the universe

Idag kom min käre pappa hem från Amerikat. Detta firade vi genom festmåltid som jag och syster tillagade. På bordet hade vi pyntat med jordgubbsservetter och sverigeflaggor. Kändes något fånigt, men gott och trevligt, det var det. Sedan for vi ner till piren och smaskade glass. Nu har jag sett lite på "Across the universe" som pappa inhandlat i USA. Verkar mycket lovande.
På onsdag bär det iväg till Saltärna. Det ska bli väldans skönt.
Och. Idag fick jag lönebesked från ett litet läger som jag hjälpte till med för ett tag sedan. Och, det visade sig att, det kanske inhandlas en kamera inom snar framtid. De vore verkligen något.

Kommentarer
Postat av: Malin

åhåå. across the universe kan ju vara mysigaste filmen!

2008-07-23 @ 23:00:45
URL: http://malinlovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0