Here, there and everywhere

Mitt första inlägg på väldigt, väldigt länge. Känns det som, ialla fall. Råkade i all hast glömma mitt nya lösenord, och ja. Sedan blev det som det blev. Nu är jag här i alla fall, lite halvt.
Imorgon blir det årets första 18-års kalas. Agnes ska firas, och det ska bli riktigt, riktigt trevligt. Ska bära min nya klänning som jag införskaffade i Göteborg, där jag var med Malin i helgen. Den vistelsen var mycket trevlig. Ungefär 10 timmar var vi ute på stan och vandrade, fikade, åt och inhandlade fina prylar. Och träffade min Göteborgvän. Alltsammans var toppen. Förutom värken i fötterna som vi märkte av på kvällen.
Nu ska det läsas psykologi. Det måste vara den enda skolbok som man faktiskt läser med intresse.

Kräm!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0