Gott nytt får (eller år som andra säger)

image59

Nyårsaftonen blev lyckad. Är riktigt stolt över min insats som lekpåhittare. Bilden visar hur snygga vi som fixade maten var under kvällen (Sannas bild).
Nytt år nu alltså. 2008. Och redan har jag kommit igång med träningen. Jag tränade både igår OCH idag. Jag kände ett starkt behov av att träna nu lite innan Åre-resan som bär av på lördag. Hurra! Skidåkning nästa.
Idag införskaffade jag mig en ljuvlig parfym på Body Shop. Så, nu är jag både vältränad (i alla fall på väg) och doftar ljuvligt. Det känns 2008.
Hela nyårsdagen gick jag och noterade saker som jag gjorde för första gången detta året. Som att äta frukost, klä på mig... ja, allt det där. Jag och någon pratade om det på nyårskalaset, att man borde räkna hur många gånger man gör en viss grej på ett år. Men jag har ännu inte kommit på vad jag ska räkna. Det får ju inte vara något man gör alltför ofta, och inte heller för sällan. Detta tål att tänkas på. Hur många gånger man klipper sig. Eller, det gör man ju förvisso inte så ofta... Nu så. Nu kom jag på det! Jag ska räkna hur många tidningar jag införskaffar under 2008. Puh. Detta bådar inte gott.

image57

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0