Ovanligt bra måndag-efter-lov-måndag

Puh. Så var första dagen efter lovet avklarad. Och det med fotografering, musikalövande, utebliven engelska, pianolektion och skönt sjungande hos Gabriella. Som i och för sig håller hus på Kulturskolan.
Nu har jag skrivit klart alla texter som ska vara med i vår lilla tidning som vi själva ska tillverka på Textkommunikationen. Det ska bli riktigt spännande. Det saknas bara bilder. Men det ordnar sig förhoppningsvis.
Tog mig ut i mörkret för att köpa nya Elle förut, men märkte till min fasa att de sega affärerna inte fått in den. Så det blev keso istället. Nästan lika bra.
Imorgon börjar jag inte förens kvart över nio. Tänk vad en timma på morgonen kan göra. Nej, nu ska jag nog ta och varva ner. Kaffet har gjort sin verkan, så får se hur det blir med det. Godkväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0