Regn, regn och åter regn

Idag har det (om någon har lyckats undvika det) verkligen regnat hela dagen lång. Jag, som faktiskt gillar regn (i alla fall lite då och då, då har man en perfekt ursäkt till att stanna inne hela dagen) firade detta med att läsa i massor, kolla på bra tv-serier och äta chips och annat onyttigt. Passade även på att städa min garderob, något som jag skjutit upp hela lovet. Men nu är den så fin och prydlig. Jag ställde in små fina korgar, så nu kommer jag nog kunna lyckas hitta vad jag letar efter på morgnarna.
Skrev även en liten inköpslista för hösten som snart kommer. Är inget stor fan av denna årstid alltid, men när det väl kommer till kläder så är det inte helt fel. Grå, burriga koftor. Ack, så skönt! Så, imorgon ska jag och Sophie dra oss upp till a6 (där vi inte varit på evigheter) och spana in höstkläderna. Jag ska även köpa en fin bok där jag ska klistra in alla mina urklippta Nemi. Det kommer bli väldans fint. Lika bra att vara lite konstnärlig också när jag ändå är i farten. Jag måste förbereda mig lite inför bild & form-kursen som jag lustigt nog ska gå i höst. Det kommer nog bli... givande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0