Och så var det igång igen

Jahopp. Det var det. Första dagen avklarad. Och bara knappt ett år kvar. Och, jag har en mycket stark känsla inom mig som säger att det kommer bli mycket bra. Eller kanske mer än så. Efter att jag fått mitt schema, som jag fick idag, kan jag faktiskt inte säga mycket annat. Inte när det gäller det i alla fall. Visserligen beror det på hur man ser på det. För att, jag har knappt några lektioner. Jag klämde nog minsann in det mesta i tvåan, så nu var det inte mycket kvar. Så imrgon, till exempel. Då har jag religion halv tio. och så håller vi på till kvart i elva, och sedan... är dagen slut. Här får man belöning för allt slit man lade ner förra året. Vilken känsla.
Idag har jag, efter dagens besök i skolan, varit med Adam. Knaprat riskakor, och sedan varit en sväng på Ikea. Och på tal om det. Igår droppade min trogne vän Ikeakatalogen ner på dörrmattan. Vilken lycka! Låg och bläddrade hela kvällen. Nästan. Nej, nu blir det Projekt runway.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0