Min första helg som artonåring

Tjohoo! Vilken fin helg. Har spenderat den med min fina vän Malin. Igår gick vi på stan och kikade. Känns som att man gör det en hel del nuförtiden. När hungern bet tag i oss när vi vandrade runt där, bestämde vi oss för att äta på Donken. Det, mina damer och herrar, var längesedan. Men gott, det var det allt.
Efter detta blev vi alldeles matta, och tog oss hem till mig där vi lade oss och sov. För första gången kunde vi slappna av i varandras närvaro, alltså, unvika att prata, och somna. På riktigt. Jag vet inte hur många gånger vi varit supertrötta och lagt oss. Och, när vi väl gjort det, så har vi alltid haft massor att snacka om. Men igår (det kanske var Donk-matens fel) var vi verkligen helt matta.
Efter flera timmars slöande tog vi oss ner till kulturhuset för att utnyttja att det faktiskt är (eller, var) filmfestival. Och, vilken film sen. Det var nog ta mig sjutton den skummaste film jag sätt. Helt filmad med mobilkamera. Den var liksom sorglig, rolig, (väldigt) äcklig, tragisk och... ja, helt enkelt väldigt annorlunda.
Och. Idag införskaffade jag mig en underbar, alldeles burrig kofta. Det är nästan så att man blir lite förälskad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0