Fortfarande sommarlov

Idag har jag varit med min vän Emma. Emma nummer två, eller Lill-Emma även kallad. Vi vandrade runt på stan i regnet och sedan besökte vi ett solarium här i krokarna. Eller, vi satt där och läste tidningar. Sola solarium, det är nog något jag (man ska aldrig säga aldrig, men) aldrig kommer att göra. Det verkar så oerhört obehagligt. Ligga och klämmas i en liten låda. Nej tack!
Har även köpt biljetter till min lilla Stockholmsresa. Så, på måndag 16.35 bär det av! Och innan dess ska jag ha lagt in massvis med musik i Ipisen, hittat ett flertal bra böcker att ta med och köpt några spännande tidningar. Ska nog hinnas med. Och. Nu ikväll såg jag Flashdance. Åh, vad jag skulle vilja kunna dansa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0