Tillbakablick - helgen

Har inte skrivit på några dagar nu, så jag kände att det var något som fattades. Jag tänker inte skriva något som är intressant eller något sånt (vilket man gör väldigt ofta),det är jag alldeles för trött för. Jag tror att jag håller på attt bli sjuk.. Helgen har varit bra i alla fall. Det enda negativa måste vara att den gick väldigt fort...
I fredags var det lite kalas för mig, hos mig. I lördags var det släkt-födelsedagskalas, och igår.. åkte jag Gokart! Trodde aldrig att jag skulle nämna detta fenomen i min blogg, men där ser man vad som kan överraska en! Det var väldigt roligt om inte annat! Jag känner mig nästan lite peppad till att ta körkort...
Nej, nu ska jag kolla på tv. Det går så bra tv-program vid den här tiden, runt sju alltså. Not!


Kommentarer
Postat av: Emma

Grattis i efterskott :D vi måste ta och ses snart / lillEmma

2007-09-17 @ 20:38:03
Postat av: Emma

Tack emma :) Ja, det måste vi verkligen göra. Det var kul i somras : )

2007-09-20 @ 16:10:08
URL: http://emmalinneamy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0