Konsten att vara negativ på ett underhållande sätt

Om det ändå var så när man själv är negativ.. Fast då hade det ju inte varit negativt. Nog om det! Jag har kommit på vad jag behöver (även kallat vill ha) just nu. Nemibok nummer 5. Jag tänkte nämligen börja samla. Jag har redan en bok, det är en mycket bra början. Den femte ser bara så.. inbjudande ut. Kolla in den bara, nedan.
Idag har jag varit på a6 och köpt presenter till Pappa som fyller år imorgon. Förutom att pappa fyller år så blir det Håkan Hellström. Jag som inte är något fan direkt, men kul ändå. Göteborg liksom.

Jag har funnit höstmusiken. Den jag kommer att lyssna på i höstrusket, och som även nu värmer i den milda kylan (hum). The magic numbers. Som snickerskaka för öronen, ungefär.

image35

Kommentarer
Postat av: Sanna

Jag ÄLSKAR magic numbers. I see you you see me, Slow down (the way it goes) & Undecided. personliga favoriter.

2007-09-08 @ 16:24:45
URL: http://sananina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0