Jag kommer nog aldrig att börja gilla fotboll

Ikväll har jag varit hos vänner, vuxna vänner, vänner till familjen och haft det väldigt trevligt. Ätit gott, och mycket och.. kollat på fotbollen. Sverige mot Danmark (så mycket hängde jag med). Det var som sagt väldigt trevligt, men fotbollen... jag har aldrig riktigt förstått nöjet i det. Är det inte lite överskattat? Visst är det lite spännande sådär, nästan lite stressande när folk i ens omgivning skriker och hojtar, men, överskattat var ordet.
En trevlig kväll var det i alla fall. Så, nu är lördagen snart över. Helgerna går alldeles för fort. Imorgon måste jag öva pianoläxor och annat. Jag ska även hinna med en sväng ner till almogemarknaden och kolla på film. Åh, livet är hårt.

Igår var det Håkan Hellström som gällde. Det var mycket bra! Han verkar vara en underbar människa, Håkan. Göteborg kanske man skulle flytta till.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0