Jag hade ingen aning om att Jönköping kunde vara såhär vackert

Har haft en mycket fin lördagskväll: god mat, en massa skratt och... kortspelande.

Jag var ute och gick i morse (det vill säga tjugo över tio, men det är väl morgon det med?). Solen sken och allt var så vackert. Det kändes nästan overkligt. Jag såg en massa fåglar (som jag egentligen inte är så förtjust i,  men idag tyckte jag nästan att de var fina), flugsvamp och gula löv. Jag mötte även några trevliga små typer, mest små söta gamlingar, det är väl mest de som är ute så tidigt på lördagsmornar. Nu ska jag komma till sak.
Vad jag ville säga med detta är att: Vad Jönköping kan vara vackert!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0