Opera, moské och synagoga, vilken blandning!

Jag har haft helt fullt upp några dagar nu. Och det känns. Förutom skrivande av recensioner har det även hunnits med en skolresa till Göteborg. Igår morse satte vi oss, vi två musikestetar-klasser på en dubbeldäckare som förde oss till den mysiga staden. Vi gick rundvandring på Göteborgsoperan, besökte en synagoga och en moské (så nu vet jag allt om judendom och islam, det kan vara nödvändigt). Sedan fick vi tid på stan. Hurra! Vi yrade omkring där, så uppslukade av alla trevliga butiker, att vi till och med glömde att äta. Illa. Sedan bar det av till Operan igen, där vi gick på "Barberaren i Sevilla". Så, nu kan man säga att man har varit på opera. Hurra!


image38

Bild tagen av mästerfotografen Malin.

Kommentarer
Postat av: Malin Wulff

Du e så himla snygg Emma! Jag är jätte nyfiken på de nya byxorna o klänningen! Lägg ut en bild på det snart. Koftan på bilden va oxå fin hörde att du fått den av mamsen. Kom förbi och heja på vinden på kulturhuset om ni går på Nordiska, jag blir nog fast där. Sen måste ju du, Ellen o Anki komma o hälsa på här hos mig nån da. Ha de så bra vi hör o ses! Lycka till med facebook!

Kram Malin

2007-10-11 @ 22:55:07
Postat av: linnea

söt mössa:)

2007-10-13 @ 12:25:15
URL: http://linneis.tjejsajten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0