"Ditt kärleksliv är viktigt för dig, du kämpar och lyckas hålla det i trim"

JUNGFRUN 24/8-23/9

Du har för mycket att göra. Ditt yrkesliv känns stressigt och tungt. För dig som studerar fungerar den här perioden lite bättre, men du har hur som helst svårt att hinna med dina personliga intressen. Ditt kärleksliv är viktigt för dig, du kämpar och lyckas hålla det i trim.

kärlek/sex: 5
kul/nöjen: 3
tur/pengar: 4

Jahopp. Det var det. Inte lika kul som det förra, men det får duga. Har haft en riktigt, riktigt seg dag. Har varit lite halvsjuk. Att man alltid ska drabbas på loven. Det är inte rättvist. Har sett "Nära och kära" (för andra gången), ätit kexchoklad och njutit av bra läsning. Ganska okej ändå.
Igår, njöt jag av en väldigt lyckad Halloween-kväll. Eller rättare sagt, en kväll som skulle bli Halloween-aktig, men som sedan blev en ganska vanlig myskväll, med Malin. Med Kinamat. Men, det var jättetrevligt ändå.
Torsdag idag. Och snart är lovet slut. Och som jag visste redan när jag skrev min "Att göra under lovet"-lista så blev det inte mycket av det. Att man inte ger upp med att skriva dem. Listorna, alltså. Fast, på något konsigt sätt så är det väl lite roligt att planera. Planera vad man (inte) ska göra.

Adios!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0