Det är något visst med söndagar

Det har varit en ovanligt bra helg, måste jag säga. I fredags var det mys med syster Ellen: idol-tittande och smarrig mat, och igår for jag, pappa och Ellen iväg till Götet. Underbara stad. Jag och syster vimsade runt en hel del. Jag hade liksom inbillat mig att jag skulle hitta bättre än vad jag gjorde. Och det märktes tillslut. Att det bara var inbillning, alltså (jag har trots allt typ aldrig vandrat runt där själv, bara med mer Göteborgs-erfarna). Men tillslut hittade vi några mysiga butiker och slog oss sedan ner på ett jättemysigt café. Jag vet faktiskt inte vad jag skulle göra utan henne. Min syster alltså. Hon är ta mig sjutton bäst. Trots att hon är så liten, så går hon liksom att prata med, skratta med och bara vara med. Det är kärlek.
Hittade mig en väldigt fin tröja där också. Väldigt fin. Jag måste ta mig sjutton ta tag i mitt bloggande och lägga in lite bilder. Det får bli någon annan gång. Typ nästa år. Det är helt körigt nu. Lite överdrivet, men det är mycket. Luciaövningar och en massa, massa prov. Som sagt, livet leker!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0