YOU'RE BLOWING IT

You're blowing it

Oh yes. Jag gillar min nya tröja. Det var inte så lätt att fota den, men det står ialla fall "You're blowing it". Tyckte att det var lite klyftigt sådär. Haha. Jag är så tröööööööööööött. 80-års fester kan visst vara ganska vilda. Och hålla på länge. Fast man kanske inte behöver vara vaken längst alltid. Men jag blev lite smått tvingad. -"Vi kommer ju inte träffas på 10 år, när det är 90-års fest" fick jag höra ett antal gånger. Snork och snark. Men fy sjutton var kul det var!

Kommentarer
Postat av: Malin Wulff

Hej Emma, skönt att du fått sol på dig nere på ön! Här hemma har det ju varit värdelöst, men det kan jag tänka mig att Anki redan berättat. Har legat på vätterstranden idag så skönt, men jag brände upp hela ryggen, aj, aj! På lördag ska vi ha lite knyt kalas tänkte göra din morotssallad är den god kall också? men sen tar jag självklart med mig en god köttbit och grillar till. Saknar du inte kött lite? Cool tröja förresten. Ha de gott! Vi hörs.
Hälsningar Malin

2007-07-16 @ 17:57:46
Postat av: Emma

Hej Malin! :) Ja, vi hade verkligen tur med vädret. Tänk att man kan lyckas pricka in nästan en hel vecka med sol.. Morotsalladen (mums) går säkert att äta kall, men varm är den LJUVLIG! Jo.. jag måste väl erkänna att jag saknar kött en hel del. Det går väl lite i perioder sådär. Just nu är det lugnt, men jag drömde om kött för någon vecka sedan. Men djuren är väl glada ialla fall! Kram på dig!

2007-07-16 @ 21:34:38
URL: http://emmalinneamy.blogg.se
Postat av: Sannut

Sjukt snygg tröja !

2007-07-24 @ 22:31:48
URL: http://sananina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0