VÄSTERVIK

Idag har jag visserligen knappt varit i Västervik. Idag har jag varit i Figeholm där morf och morm har husvagn. Mycket trevligt faktiskt. Solen sken, fast ibland blåste det lite väl mycket. Men man ska inte klaga. Just nu känns det som att det är fint väder bara det inte regnar. Hur molnigt det än är.
Jag badade till och med idag. Så varmt var det. Jag och syster-yster hoppade runt där, i havet. Nu börjar det verkligen bli sommar (eller okejdå. den är halvvägs förbi. Gulp.). Fick klump i magen idag när jag var inne på bilddagboken. Min vän Malin har lagt upp höstens schema. Ussch. Kan man inte vänta med det tills vi börjar istället? Buhuu.
Men en glad lite sak fick jag reda på: tjejerna som ska börja i ES2D (för dig som inte vet-min klass) - klassträff. Låter mycket najs!


Blommor


Kommentarer
Postat av: Linn

Jag veeet, måste man börja diskutera scheman NU? Malin ska få! ;)

2007-07-21 @ 17:00:32
URL: http://www.linnsara.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0