Träning med träningsnarkoman - gick ganska bra ändå...

Idag har jag verkligen varit duktig. Först bakade jag och mamma bullar. Vi lekte att vi jobbade på ett bageri, och gled runt på raggsockar. Ja, ibland kan man verkligen få till det. De blev jättegoda och jättestora. Bullarna alltså, inte sockarna. Mums! Jag har även skrivit ett brev till min italienska brevvän Marta.
Sedan åkte jag ner för att möta min vän Gustaf i stan, för att sedan gymma (!) på Friskis och svettis. Första gången jag gymmat "seriöst". Om man nu kan kalla det det. Mycket tid gick till att kolla in hur man skulle göra. Men det gick bra. Jag känner redan att musklerna börjar ploppa upp (öhm, nästan).
Gym är nog inte min grej. Har alltid haft lite svårt för spännisar, och då är väl inte ett stort gym det rätta stället att sätta sin fot på...
Två av mina vänner: Sanna och Julia befinner sig i England. Jag vill också. Nästa år blir det språkresa, eller efter gymnasiet, då blir det garanterat England. Förlåt att jag tjatar, jag kan bara inte låta bli det.
Imorgon bitti bär det av till ön. Jag tror nästan att jag är förälskad. I ön alltså.
Nej, nu känner jag att jag slösar bort min tid. Jag borde ju packa!

Dagens musik: Miss Li - www.myspace.com/experiencemissli

Miss Li

Kommentarer
Postat av: Linn

Emma, din get! Snart ar jag hemma, rod som en krafta. Vill du traffa mig anda?

2007-07-10 @ 18:22:45
URL: http://www.linnsara.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0