SNART BÄR DET AV IGEN

Idag har jag hängt (haha) med min kära vän Linn. Det var mycket trevligt. Vi började med att vimsa runt lite på stan. Sedan gick vi och åt. Ja, det var väl det vi gjorde. Men trevligt, och gott var det! Jag införskaffade mig två heta nagellack. Ett väldigt ill-rosa och ett väldigt blått.
När jag kommit hem såg jag Spiderman. För första gången. Fast när jag väl såg den kändes det som att jag hade sett den förut. Kanske hade jag det. Kanske inte. Det får förbli ett mysterium.
Imorgon bär det av till Västervik. Vad jag ska göra där vet jag inte riktigt än, men det ordnar sig nog. Jag har en sprängande åsk-huvudvärk. Känns lite lagom kul. Nu ska jag ut och möta min vän Josefine som jag inte träffat på väldigt väldigt länge.
Känner att min blogg mer och mer börjar likna en dagbok. Kanske för att jag inte orkar skriva vanlig dagbok. Men tro inte för mycket - jag tänker inte avslöja några snuskiga detaljer om mitt s u p e r i n t r e s s a n t a liv.


Favorittröjan

Nu ska jag gå ut och blänka med mina naglar. Blink, blink! Undra om de lyser i mörkret..


Kommentarer
Postat av: Linn

haha, vi vill höra a l l t.

2007-07-17 @ 20:45:52
URL: http://www.linnsara.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0