Första juli och SOL

Efter många dagar fyllda med regn så kommer en sån här underbar dag med solsken och värme. Och första juli är det också. Vad tiden ska gå snabbt. Jag blir lite rädd.. För en vecka sedan var det midsommar. Så mycket av sommaren är ju kvar, skönt det. Och en vecka kvar på jobbet (som i och för sig är hur roligt som helst..) sedan är det riktigt sommarlov!
Idag har jag varit på Attarpsbadet och badat. I inte mindre än fem timmar. Badade dock inte hela tiden, men ändå. Snacka om att ta vara på vädret. Fikat har jag också gjort. En hel del.
Tog den här bilden på midsommarafton på min favorit-ö (öhm, inte för att jag brukar flyga runt bland olika öar, men mitt favoritställe då..). Tyckte den kunde symbolisera vad jag ätit idag.

image1

Dagens musik: The Police. Laddar inför konserten i Globen 30:e augusti. Jag och pappa ska gå.Wihooo!!

Kommentarer
Postat av: julia

härligt med sol och JULI fy snart är sommarn slut...:S

2007-07-01 @ 20:02:05
URL: http://julia4kalas.blogg.se
Postat av: malin

POLICE BLIR AWESOME! synd att vi ska gå på två olika konserter. Vi måste policepeppa massa innan iallafall :)

2007-07-01 @ 20:11:03
URL: http://malinlovisa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0