Emma och Emma

Ännu en solig dag. Underbart det. Och ännu en dag med kortspel, bad (jag badade dock inte idag, men var "tvungen" att följa med barnen ner till Vättern. Trodde de skulle vara där i fem minuter men det blev visst så att de stannade där i en halvtimma. Snark och plask!...) Min fd. jobbarkompis Emma kom och hälsade på lite senare. Och sedan bar det hem med buss och Emma hängde med mig.
Så här sitter vi  nu. Har precis ätit gott och ska snart spela sims. Kalla mig nördig, men fy sjutton vad kul det är! Du som inte erkänt ditt sims-jag, gör det!

image4

Kommentarer
Postat av: Sanna

aaaaaw The siiiims <33

2007-07-24 @ 22:33:35
URL: http://sananina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0