Årets vackra klappar

image47

image48

image49

image50

Förutom Sex and the city-box, sladdrigt ipod-fodral, enorma tofflor och böcker fick jag pengar, pianostämning och världens skönaste morronrock... och mycket annat fint. Är mycket nöjd och tacksam över årets julklappsskörd. Oroar mig dock lite inför lovet. Har en känsla av att jag kommer att fastna framför "Sex and the city" med min gosiga morronrock och tofflor. Men vad gör det?
Den mest personliga present jag fick, var från min syster Ellen. "Till min syster". En mycket bra bok. Där har hon själv fyllt i intressant fakta om mig. Och oss. Våran relation, liksom.  Jag tror jag nämnt det förut, men det är värt att nämnas igen. Jag har världens bästa syster!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0