Mild beslutsångest

Skulle precis iväg och handla ingredienser till mina efterlängtade muffins när jag märkte att det fanns för många goda recept på dagensmuffin.se. Antingen chokladmuffins med hallon eller rabarbermuffins med vit choklad. Men den här bilden från sidan gör mig nästan säker...

Igårkväll fick jag för första gången denna sommaren "den riktiga sommarlovskänslan". Den kommer nu när skolan börjar om en vecka.. Först låg jag på stranden och läste i det sköna (men växlande) vädret, sedan var det grillkväll på kvällen (logiskt) med Malin, Linn och Sanna. Så jättemysigt. Lite senare på kvällen, när det var ganska mörkt blev jag och Malin väldigt badsugna. Så, vi sprang i den varma Vättern. Ja, den var faktiskt varm. Nakenbad också. En sådan grej man bara måste ha gjort innan sommarlovet är slut.


image30


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0