Juni, juli, AUGUSTI

Beställde för första gången en dvd-box men en av tidernas (enligt min åsikt) bästa tv-serie för ett par veckor sedan. Vilket nöje! Har hört det där att det är väldigt lätt att bli beroende, och visst. Jag har märkt det.  Något (eller några) om dagen ialla fall. Men något jag märkte av "detta lilla nya påhitt" var att det inte bara var roligt att se avsnitten. Känslan att se den fina (öhm, liten överdrift) kartongen i brevlådan när den anlänt gjorde mig sådär härligt varm inombords. Nej usch, jag måste sluta med dessa överdrifter, men det var nästan så. Så, nu känner jag att jag vill göra om det. Men jag vet inte rikgit vilken jag ska beställa härnäst.. Det känns lite tråkigt att snöa in på Desperate housewives (som om jag inte redan gjort det) så. Jag måste prova något nytt. Men vad? Jag måste nog sova på saken. Jag borde verkligen sova. Hade jag varit pigg hade jag förmodligen inte skrivit detta ytterst seriösa och givande inlägg. Men, det här kanske är viktigt för mig nu. 

Jag längtar. Efter höstkläderna. Jag längtar absolut inte till hösten, men de där "burriga" grå koftorna som bara är sköna.. Och alla vackra färger. Åh. Men det får inte bli höst än. Oh nej. Skolan, oh hjälp den börjar om mindre än tre veckor!  Herrejösses, nu måste jag verkligen sova!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0