Jag lever

Det var ju inte farligt att börja skolan trots allt... Mitt humör växlar just nu mellan laddad (för studerande) och lite mindre laddad. I och för sig har vi inte fått någon jobbig uppgift än, men det känns som jag ändå har kommit in i vardagen. Nej, det där var en överdrift. Det har jag inte alls det.
Men, som jag sa så började allt pangbom. Jag hade sånglektion samma dag som vi började och "Sollan" sade
"Jag behöver ju inte fråga vad du tycker om att börja skolan igen, det läste jag ju i morse i tidningen, hahahaha! " Det var ju ganska roligt. Äntligen! Nu är jag nästan kändis. Hoppas inte alla lärare läste det jag sa, men seriöst - hur många tycker det är roligt att plugga? Ibland önskar jag att man var lite som Hermione. I alla fall lite. 
Jag fyller visst år på onsdag. Födelsedagar känns inte riktigt lika spännande längre, men jag hoppas det blir en trevlig dag ändå!
Idag har har jag laddat lite inför Police konserten. På torsdag gäller det! Hoppas man hinner med en runda på stan också. Det skulle inte sitta fel alls!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Hermione. <3 Haha, kul att hon läste i tidningen ;)

2007-08-27 @ 13:04:53
URL: http://sananina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0